11:07 | جمعه 28 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سازمان اموال تملیکی

سه سیاست حمایتی دولت برای تامین لاستیک کامیون
پایگاه خبری راد: معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سه سیاست دولت برای حمایت از کامیون‌داران و بهبود شرایط بازار فروش لاستیک به آن‌ها را تشریح کرد.
توزیع اولین محموله لاستیک بین رانندگان آغاز شد
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی با تشریح ۴ اقدام فوری دولت برای توزیع لاستیک بین رانندگان گفت: هفته آینده اولین محموله لاستیک از محل سازمان اموال تملیکی بین رانندگان توزیع می‌شود.
رسیدگی به مشکلات رانندگان دغدغه مسئولان حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای است
پایگاه خبری راد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرد: رسیدگی به مسائل و مشکلات و مطالبات رانندگان حمل و نقل جاده‌ای از دغدغه‌های اصلی مسئولان ذی‌ربط حوزه حمل و نقل جاده‌ای بوده و تا حصول نتیجه نهایی پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.
تعیین تکلیف ۲۰ هزار میلیارد تومان کالای ضبط شده تا پایان امسال
پایگاه خبری راد: رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن اعلام این که تا پایان امسال تکلیف ۲۰ هزار میلیارد تومان کالای انبار شده در سازمان اموال تملیکی معین می‌شود، اعلام کرد: تعداد پرونده‌های کلان در اموال ضبط شده انبارهای سازمان جمع آوری اموال تملیکی محدود نیست و همه آن‌ها در حال بررسی در دستگاه قضایی هستند.
بنادر را تخلیه کنید!
پایگاه خبری راد: رسوب چندماهه کالاها در بنادر ایران که به دلیل مشکلات گمرکی و ناتوانی صاحبانشان از ترخیص کالاها رخ می دهد، باعث شده بخشی از ظرفیت پس کرانه بنادر ایران عملا غیر قابل استفاده باشد، موضوعی که مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی هشدار داده در صورت تغییر نکردن قوانین در رابطه با آن بهره وری اقتصادی دریاهای ایران قابل اجرا نخواهد بود.
ضرورت بازنگری در روش‌های فروش اموال تملیکی
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اظهار کرد باید در روش‌های فروش اموال سازمان تملیکی بازنگری شود.
بازنگری در روش‌های فروش اموال تملیکی ضروری است
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اظهار کرد باید در روش‌های فروش اموال سازمان تملیکی بازنگری شود.
رشد ۴۷ درصدی فروش کالای قاچاق در دولت یازدهم
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی جزئیات فروش اموال تملیکی در دولت یازدهم را بیان کرد و گفت: فروش کالاهای قاچاق در دولت یازدهم نسبت به دهم ٤٧.٨ درصد رشد داشته و کالای متروکه نیز ٣٣٢.٤ درصد رشد داشته است.
صفحه قبل | صفحه بعد